Aku DI MASA HADAPAN .

Assalamualaikum .


Hai ? Sihat ? Haaa nampak tajuk ni mesti nak tau kenapkan ? Ngeeee :face20: . Okay tajuk aku ni berkaitan dengan jam yang berada dalam bilik aku . Jam dalam bilik aku tu cepat setengah jam :119: Mesti korang cakap "Haa alahh jam pun nak kecah minah ni" :face67:

Hahahha . Aku bukan apa . Yelahh contoh sekarang pukul 6 tapi aku dah pukul 6.30 . :e:
Haaaa aku dah tau apa yang akan berlaku pada pukul 6.30 korang tau ? Taktau . :face50:
Hehehehhee .


:face16: geramkan entry kali ni sebab s u p e r p o y o . Sorilah eh ? Aku taktau gosip hari ni . Aku puasa . (Bajet ustazah je kan ) :face65: p/s ; waiting for azan :face51: . Superrr haus :119: Tapi harini sangat mencabar yaww :face54: . Eh baca surat khabar ? Pelajar Patah Kaki Terjun Bangunan . Sebabnya sebab dia tak dapat kawal emosi gagal 6 subjek periksa setengah tahun yang lepas . :30: Masa aku baca tu cikgu siap cakap lagi " Budak sekolah kita boleh gelak-gelak keputusan teruk tapi dia tertekan , ada kesedaran . Tapi cara dia salah" Sebenarnya keputusan budak sekolah aku okay je .
:face43: . The end .

p/s ; Haaaa ada orang nak belanja kek ni tak ? Untuk juadah berbuka puasa :face13:

0 ► kaki komen: