contest gambar awesome (!)

Assalamualaikum .

Hello-hello neslo :face45: . Aku telah dijemput untuk menyertai contest gambar awesome . Jadi aku telah memilih beberapa gambar aku yang TAK berapa nak awesome tu . Ade kisah tau disebalik gambar poyo aku tu .

Tarrrrra
:face75:




:face67: poyo kan ? bhahhaa . kutuklah memang kepoyoan pun . ngee XD . :131:

okay ceritanya kenapa aku pilih gambar ni untuk contest ni adalah kerana . Gambar yang kedua tu aku pakai spec abah aku . Teheee . Jenama apebenda aku tak amek tau yang aku tau aku telah berjaya merembat 5 minit dan photoshoot di dalam bilik . Kahkahkahkah . Yelah aku memang salah ambil tak bagitau . :face59: Tulah hasilnya gambar aku poyo dan gedik . Padan muka aku . :face49: Haaaa nampak gelang biru tu ? Tu gelang Super Junior . Kau ade ? (Ehh berlagak pulak mak jemah ni :d:)

Seterusnya , gambar pertama . Ehh terbalik pulakkan ? Bhaha . Gambar pertama tu memang GEDIK :30: . Okay aku mengaku bajet guud-guud je kan ? Whatever:10:. Nampak tak bende alah warna hijau tu ? Haaa tu bantal bentuk bintang . Aku dapat bantal tu tanda penghargaan jadi Doktor :h: kawan aku . Kawan aku dengan boyfee dia bagi . Aku nak tolong dia banyak-banyak boleh dapat gift lagi . *(jahat je aku :face3:)


Korang jom join contest Rauda dekat sini : >lompat sini<

0 ► kaki komen: