◕ Adakah ini surat cinta ?


Halooo semua . Okeh hari ni rasa sangat bahagia sebab ? Banyak sebab sangat . Meh nak kongsi sikit dengan korang . Hihi .

Macam ni ceritanya (sambil buat muka beria) , sedang-sedang aku berangan melihat langit dengarlah bunyi motor kat luar rumah . Rupa-rupanya pakcik posmen hantar surat . Macam biasalah asal surat je muka aku,asal muka aku je ambil surat kan  .. -.-' . Selalunya sampul suratnya besar-besar tetiba hari ni comeyy je .

Tanpa berfikiran buruk aku pun teruslah capai surat tu dan zzzzz (terkejut) sebab nama aku kat sampul surat tu . Terfikir adakah ini surat cinta untuk aku ? Cubit pipi sendiri,ini zaman sms takdak maknanya nak bersurat-suratankan . dengan gelojohnya aku bukak surat tu dan taraaaaaaaaaaaaaaaaa


Hhehheh me suka sangat , terima kasih SYAMNURIEZMIL . Ohh ye sebelum ni dapat surat cinta dari kak Syam jugak dan hadiahnya ialah . jeng jeng jeng . 

INiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii suka sangat quotes dekat badges tu . Hihihi


InsyaAllah nanti sambung cerita lain . Bzzzzzzzzzz :)


0 ► kaki komen: