◕ Mungkin Ada Hikmahnya . -.-


Sejak akhir-akhir ni aku sibuk sangat-sangat . Nak jengah belog sendiri pun tak meyempat dah T_____T . Kadang-kadang tu rasa 24 jam tu macam tak cukup je . Dengan kelas tambahan yang bertambah-tambahnya ,tak termasuk kerja sekolah bertimbun-timbun . Haihh masa tu memang jelly dengan aku .



Tajuk hari ni lebih untuk kenapa aku ni macam biskut bila berblog . Padahal orang lain pantas sepantas tangkas bak belangkas  mengupdated blog hari-hari sampai 1987809000 post dalam masa satu hari . Aku nak updated satu pun lembab selembab siput barbie . -.-" Ini semua gara-gara tahun akhir persekolahan dan cikgu bagai membuli habis-habisan  kami calon-calon SPM ==' . Redha dengan ketentuan ilahi ini . *ayat mintak gigit lappy .

Online pesbuk pun pakai fon cikai dengan menggunakan wifi yang tersedia di rumah oleh mak tercenta . Hah ! Satu lagi,sekarang dah mula latihan rumah sukan di waktu petang yang indah lagi damai . Aku terpaksa mengorbankan masa tidur yang indah dan di gantikan berjemuran di padang sekolah dengan risiko menjadi kuda belang yang tinggi . *benci ! benci !

Di sini aku ingin menyusun sepuluh jari jemari ingin meminta maaf jika terlambat follow,terlambat jengah belog awak-awak semua . Ampun . Maaf zahir batin . *duit raya mintak raya nanti . lol ..


Last but not least , eh TERspeakang pulak . Kata-kata di bawah ni untuk kawan-kawan di belog mahupun di pesbukk termasuk ................ . Hihihi .



"tak sangka kan?kita jumpa,kita kenal,kita kawan,kita berhubung.tapi kemudian.kita menjarak,kita tak lagi berhubung,kita tak lagi berkawan.tak sangka kan,kita sekarang,seolah-olah dua manusia yang tak pernah kenal satu sama lain.tapi,siapa sangka,mungkin ada hikmahnya kan?"*Tersenyum melihat langit-

0 ► kaki komen: