◕ Sekolah . Selamat Tinggal Cuti :'3


Haiii korang semuaaa yang kacak cantik lagi bergayaa . Setelah sebulan lebih dok terperuk dalam rumah di samping beramal jariah di pesbukk akhirnya sampai juaa hari yang paling di benci oleh semua budak sekolah .  Termasuk yang tukang tulis entry ni . Mungkin bagi sesetengah negri yang berada nuuuun di utara sana sesi persekolahan dah bermulaa . Hahhahah padan muka cuti lambat naik sekolah awal . Maka beruntunglah kami yang duduk di area selatan cuti awal naik sekolah lambat . Muhehehhe . *puihh ayat nak berlagak baguih-baguih je .

Tadi sempat jugak jejalan blog sana sini dan aku dapat satu ilmu hari ini . Yehaaaa setelah berhempas pulas mencari selama ni jumpa jugak cara-cara nak buat doodle guna paintoolsai . Alhamdulilah setelah 1 jam duduk atas kerusi menghadap lappy buat doodle dengan penuh fokus tapi akhirnya jadilah doodle yang buruk di bawah ini ..




Errr taktahulah bila online tapi rasanya ada masa adalah aku . Hehehhehe . Spm lain citer . Bhahaha . Pukul 10 dah ni nak pack barang . Selamat malam . 






0 ► kaki komen: