1/1/11-THE DAY-


Assalamualaikum ><


Amaran : entry ini lebih kepada syok sendiri,di samping emo-emo berlebihan !

Malam-malam minum green tea memang syiokk kan ? Motif gambar di atas adalah rahsia hati . Hikkhik . Ayat sangat nak mintak kaki kan ? Hari ni jawab exam dengan sangat seronok,sebab aku banyak sangat lupa apa yang cikgu ajarr =.= ptfff , tapi alhamdulilah berkat cikgu keluar masuk kitaorang pun keluarkan idea masing-masing . Hahha . Ehh tak, aku baik tak macam kawan aku sampai tukar test pad, yaww guaa kat belakang mata kecikk je tengokkan . Takpa-takpa itu hal diaorang . 

Tarikh hari ni buat aku sangat jakungg di facebook sampai updated status malam buta . Maklumlah orang jakungg macam aku ni memang macam ni sikit . 1/11/11 cantik tarikh tu . Alahaii macam tahun lepas jugak 10/10/10 kan ? Cuma tahun ni jatuh hari selasa,kalau hari sabtu mesti orang sibuk kawin beramai-ramai . 



Pagi-pagi pergi sekolah dapat bear . Omeyy sangat . hikkhik . Siapa bagi ? Rahsiaa lettuw . Hahaha . Hari ni dalam masa tak sampai 24 jam aku rasa macam-macam jadi . Hari aku tersengih-sengih,hari aku sedih, hishh pelik betul manusia bernama Qila ni . Keranavtarikh 1/11/11 aku sedang memilih hari untuk meremove orang . Jyeahh di facebooklah . Macam tak best je kawan punya beriban tapi masing-masing Ya Allah , Allah jelah tahu betapa sombongnya+macam aku tak wujud je dalam friend list diaorang tu . Tengoklah aku lagi laju dari boboiboy untuk remove orang heee . Peace . 


Esok takda exam . Yeppi . Okaylah sini bagi pantun sikit suka cakap malam-malam,qila nak ucap selamat malam . 

0 ► kaki komen: