OH AINAN TASNEEM :)


Assalamualaikum 


Wanita yang comel dan cantik di atas diberi nama Ainan Tasneem . Nama yang tak pernah aku dengar sebelum ni . Pada aku nama dia seindah orangnya . Korang semua mesti kenal Ainan kan ? Aku tau Ainan ni lepas  Najwa Latiff dah popular . Antara artis youtube yang popular jugak . Kenapa aku suka dia, sebab dia pun berhijab macam Yuna, Najwa Latiff and etc . Suara Aina ala-ala manja-manja gitu (pada akulah) . 

Selalu jugak layan lagu yang dia cipta sendiri Aku Suka Dia , petang-petang dikala kebosanan melanda . Lagu-lagu yang dia cover pun best . Dia nyanyi ikut cara dia sendiri . Memang superbb lah . Yang aku dok usha kat fanpage dia, dia baru je tanda tangan kontrak dengan  MVM Production  . Status yang dia updated, dia tak serius dalam industri muzik . Yelah dia still belajar lagi kan . Lagipun tempat belajar dia dengan KL jauhh ohh . Bagus-bagus pelajaran diutamakan . Artis yang berpelajaran selalunya dipandang tinggi kan ? Pada aku,bila dia dah kerja nanti dia boleh jadikan menyanyi ni sebagai kerja sampingan kan . 



Haaa yang ni pulak antara lagu-lagu yang hampir setiap petang aku dengar , tarrrraaaaaa



Aku Suka Dia



Patah Seribu



Talking To The Moon



Wish You Were Here



Someone Like You 

Dan banyak lagilah . Nak dengar bukak je youtube cari nama Ainan jumpalah . Hikk . Ohh aku adore tuto dia cara pakai hijab tu . Heeee comel je . Tutup aurat lagi simple . Heee



K lah aku nak g layan Greyson Chance <- (tiba-tiba) .  Hahha . 

0 ► kaki komen: