KOMIK/WALLPAPER DAKWAH-PART I .

Assalamualaikum ^^,

Halooo semua, Salam Aidiladha  aku ucapkan . Duaa hari aku tutup blog atas kerosakkan blog yang dilakukan oleh tangan sendiri . Ni pun cincai je aku buat,nak cepat punya pasal . Kang pakcik nuffnangg teruss mogok, Dahlah duit tak naik-naik . Errr sabauu jelahh . 

Taip entry di samping kepala yang berputr-putar akibat pagi tadi seronoknya orang memotong2 lembu . Bukan sebab takut darah, tapi harum semerbaknya bau isi perut si lembu itu . Sampailah ke saat ini kepala aku berat je . Haihh . Hmm,disebabkan aku telah bosan duduk rumah aku nak lah kongsi dengan korang komik-komik dakwah hasil carian aku di en google . Banyak sangat aku dapat jadi aku akan kongsi sikit demi sikit okay ? 


















Tiada motif gambar last ni . Hahaha . Kalau tak nampak sila merajinkan diri anda untuk click gambar tersebut , Sekian . 

0 ► kaki komen: