#MALAM NI MALAM HARIMAU . AUMMM . LOVE YOU MALAYSIA !


Assalamualaikum ><"




Updated entry sambil makan snickers . Awak ado ? hahaha . Malam ni sukan sea ,  perlawanan bola antara negara Malaysia vs Indonesia . Walaupun kepala aku sakit-sakit, aku layankan jugak bola sepak tau . Aku mula minat bola sepak ni sejak tahun lepas . Kawan aku Afiq yang ajar tengok bola ni . Hehehhe . Syiokk jugak layan bola ni kan / hiikhiki . 


Aku tak puas hati betullah tengok bola ni . Bukan apa , awal-awal lagi masa lagu Negaraku orang-orang indonesia boleh buuu . Fehhh guaa panass ohh . Okay at least hormatlah sikit . Apa masalahnya, kita takda pun nak buuu bagai ni . Cuba orang kita yang buat macam tu mulalah nak perang bagai . Come on aku yang budak ni pun reti lah fikir baik buruk satu benda . Grrr , 

Tak kisahlah yang penting harimau dah baham garuda (ehh betul ke ni garuda ? ) Paling syok bila masa yang ke 18 dan pemain negara jersi nombor 18 berumur 18 tahun menjaringkan gol . Hehehhe . Memang terbaiklah ! Syahrul nama dia kalau tak silap . Hehehe . Memang hebad ! . 

Ada ke patut jurulatih Malaysia kena halau . Ptfff . Aku tak faham betullah . Main kat Indonesia ni macam-macam hal yang jadi . Ishh entah apa-apa je . Dahlah pemain diaorang tak habis-habis main kasar . Masa kaki Apek injured tu ada ke patut penyokong diaorang tujuk (good) . Haihhh memanglah keja mengumpul dosa je tengok bola kalau macam ni ==''

Walauapapun Malaysia terbaik ! Alhamdulilah walaupun 1-0 tapi memang hebatlah, sebab permainan macam-macam hal . Okay tu jelahh hikk nak bw . Selamat malam !

0 ► kaki komen: