exam vs mcd :)

Assalamualaikum . 



Tuptup, liplap liplap dahh hari ahad . Hari ni hari jadi kawan baik aku saiedatul . So kitaorang pun pergi makan-makan kat mcd. Best dan untuk pertama kalinya aku pakai shawl keluar rumah. Arghhh aku tak dapat bezakan muka aku dengan bola. hahahha. Lihat betapa bulatnya muka aku. Heee peace. Tapi kitaorang hampir bankrap kerana air mineral mcd RM2.80 . Wahhhh (!) MUrah sehh ! =___= . Yelah aku mana penah beli air mineral kat situ . Lepas ni jangan harap nak beli air mineral kat mcd lagi . Choy habis duit oii . Heee ni antara gmbar-gambar aku . Jom lihat betapa bulatnya muka :)

aku yang pakai shawl biru tu . 
yang pakai shawl bulat tu kawan baik aku miza . 

haaa ! ni birthday girl nya :)
SELAMAT HARI TUA !

muka saya BOOOLAT ! 

nilah air yang murah gilerr tu +,+


#tutup cerita . 

Ohoooiiihoiii . Haa selasa dah exam . Aku ni buku pun tak baca lagi . Biasalah contoh pelajar cemerlang memang begini =___= / Korang yang bakal menduduki peperiksaan selamat berjaya aku ucapkan ! Sama-samalah kita tingkatkan prestasi kurangkan sosialiti XD . #ayat entah ape2 . 

lepas exam nnti aku berkunjung kat semua yang singgah belog aku okay ? :) Assalamualaikum . 

0 ► kaki komen: