sepetang bersama klipvideo#

Assalamualaikum . 


Haaaa pejam celik,celik pejam dah hari isnin. Minggu depan punya minggu depan dah masuk ramadhan. Korang semua mesti dah siap tempah baju semua kan . Aku bayang kain pun takda lagi . Ngeee, peace . Nanti-nantilah beli . #tutup cerita .

Oh ya, semua peminat MBLAQ mesti dah tengok klip video mona lisa kan ? Best kan ? Suka aku tengok . Satu lagi lagu yang selalu aku layan hari-hari lagu Who Says yang Selena Gomez nyanyi tu :) Heee comel je dia dalam klip video tu . Untunglah Justin Bieber dapat buah hati comel =,= Banyaklah sekarang lagu yang ada . Sampai tak sempat-sempat aku nak download. Lagu top 5 yang aku dengar hari-hari mestilah Ost you've fallen for me

Nah ni adalah beberapa klip video aku nak kongsikan :) #Enjoy-




Babai- :face24:

0 ► kaki komen: