Kawan atau Musuh (?)

Assalamualaikum . 


Haaaa dah bersawang belog aku. Inilah punca sibuk mengalahkan PM . Choyy- Ayat nak gedik-gedikkan . Eh dengar citer nuffnang tiba-tiba menyepi ? Heh, aku pun kena sekali . Apapasai ehh ? #persoalan yang bakal taktahu akan terjawab |; . Biarlah nanti okaylah tu. penatnya minggu ni macam-macam jadi kat aku. sedih,gembira,marah,merajuk macam-macam lagilah. Lumrah hidup manusiakan.Oh paper pagi tadi perkahwinan memey dengan norman rm12 juta kalau tak silap aku baca paper metro pagi tadi. Untunglah kahwin orang sponsor =,= . Harap-harap berkekalan lah diaorang tu, kalau tak kasut jimmy choo tu bagi eden jolah . 300ribu kot sepasang. Woahhh ! Dah-dah tutup cerita.

Tajuk harini kawan atau musuh. Fuhhh (!) panas-panas. Zaman sekarang ni amat susah lagi payah lagi sukar nak cari kawan baik yang sehidup semati. Amat-amat-amat susah ! Yang banyak aku jumpa kawan makan kawan ! Kawan fitnah kawan ! #dan sewaktu degannyalah. Benda ni terjadi pada aku dan kawan aku.Sedih jangan cakaplahkan. Tapi nak buat macam mana perkara dah jadikan . Redha jelah . Tak dinafikan aku agak menyampah bila bertemu dengan 'dia'.

#kadang-kadang orang yang paling kita percaya boleh tikam belakang kita. 

Aku pun tak tahulah manusia zaman sekarang. Puncanya cuma satu dendam. Orang kalau berdendam memang hati dia tak bersih. Jadi senanglah syaitan nak hasut fikiran dia. Hmmm. Tahlah pening kepala. Risau dengan hidup aku . Fobia bila cerita tentang rahsia kita kat orang. Dahlah malas nak tulis bebanyak. Hati aku ni rasa dihirs-hiris je. babai-

0 ► kaki komen: