lelaki berkulit gelap ?

Assalamualaikum . :face38:




Selamat berhujung minggu semua :face34: . Korang buat apa je hujung minggu ni ? Tak pergi jalan-jalan? (*ehh banyak tanya pulak kau qila :face49:) Okaylah aku cerita hari ni aku tak pergi jalan . Mak dengan abah ajak tapi aku malas ikut . Teheeee . Aku pun merajinkan diri aku untuk BW . Di samping aku bw aku pun pergi usha gambar-gambar artis Malaysia yang memang HOT tu kan . Yelahh asyik tengok artis omputih je . Dah jelas-jelas kacak bergaya disamping kulit yang putih ala-ala mandi clorox tu .

Berbalik pada tajuk entry hari ni lelaki berkulit gelap . Pada aku lelaki yang mempunyai kulit gelap ni ada aura mereka tersendiri . Ya! Percayalh, contohnya jejaka kacak kat atas tu siapa lagi kalau bukan En. Remy Ishak . Tipulah kalau korang jumpa dia depan mata tak tergamam kan . Mesti korang terbayang-bayang lakonan dia dalam cerita Nur Kasih sebagai Adam yang romantik . Hee .

Sudahlah aku banyak merepek . Ni gambar artis lel
aki Malaysia yang aku rasa sangat HOT .



p/s ; credit gambar pada FFZ dan mr google

0 ► kaki komen: