its okay MALAYSIA .

Assalamualaikum .

 

Selamat malam semua ! Mesti semua hampa tengok bola tadi kan ? Dahlah nak buat macam manakan takda rezeki untuk Malaysia. Ya, tak dinafikan aku pun hampa tengok bola tadi . Alahh kalau tak singapura tu buat drama sebabak memang insyaAllah boleh gol, dah lengah-lengahkan masa. Memang macam monyetkan nak tergolek-golek bagai ! Aku marah ni !Tu hah yang paling aku meluat tahap monyet sekali ni hah yang jersi nombor 7 dengan 11. Alahhh nampak sangatlah jurulatih dia yang mengajar supaya diaorang buat-buat sakit ! Time pemain Malaysia terjatuh time tu buat-buat tengok jam .

arghhh dahlah! Tambah dosa aku je . Eeeei memang buat aku hilang sabar . #tutup cerita pasal si singa.

Ohhh ya aku nak ucapkan berjuta terima kasih untuk Khairul Fahmi serta Safee Sali.Mereka berdua dah buat yang terbaik dah tadi :) Good job guys . Bangga aku tengok diaorang ni tadi . 



Oh tidak lupa pada Aidil Zafuan :) Kesian dia kaki dia sakitkan , Tal[e rehat-rehat ya .



Malaysia-1
Singapura-1

0 ► kaki komen: