◕ Ini Semua Kerja Hackerslah !

Assalamualaikum .





aku pasti korang semua mesti dah share benda ni semua kat facebook masing-masingkan .Betapa malangnya hari ni bila aku sendiri kena virus gila ni . Memang sedih tak terkata bila aku sendiri kena . Orang tanya itu ini . Aku sendiri taktahu nak cakap apa lagi . Terima kasih kat kawan-kawan yang beritahu pasal video ni . 

Ni aku bagi contoh . Kalau korang dapat please jangan tanya apa tu apa ni . Bila aku dah kata jangan tekan link tu pleaselah takpyah tekan . Nanti makin tersebar . -_- Ini semua kerja Encik Hackers yang penuhi masa lapang dengan buat kerja ni . Nak buat macam mana lagi,inilah hakikat dunia IT . Orang yang buta IT macam aku pun terbabit . Jadi tolonglah kalau ada video apa-apa kat wall korang yang berkaitan nama aku korang padam je . Toksah gatai tangan nak tekan video tu . 


klik kalau tak nampak . 

Please . Aku dah kena . Jadi berhati-hati semua . 




0 ► kaki komen: