◕ Selamat Hari Sabtu Dunia :D


Assalamualaikum . :3



Tiba-tiba pagi ni rasa bersemangat bak ultraman taroo nak update blog . Hihihi , ditambah dengan kecomelan baby di atas . atotooto :3 . Hmm pepagi yang ceria dengan bunyi kicauan burung-burung buatkan aku tersengih sorang-sorang berbumbungkan langit yang indah . *cehh ayat tak boleh bla

Pepagi ni dah bau nasi lemak mak semah . Laparr weh,perut aku nak berdisko macam hapeee dah ni . Kucing aku pulak saje terbaring depan aku ,menunjukkan perutnya yang buncit akibat kekenyangan yang melampau ==' *hoohh mogok dengan kucing -.-

Haaaa nak citer something-something ni . Malam semalam aku app dua blogger hebakk yang add aku . Padaa cerita asalnya aku memang tak cayalah mereka tu add aku . Siapalah aku  ni kan . *ayat simpati lebih kepada mintak penyepak .   Siapakah mereka tu ? Korang rasa ? Heh takmolah main rasa-rasakan hiihi . Mereka ialah Mamat ,mamat mana ?alahh yang blog Cerita Mamat dan Syafiq elf . *jelly tak ? muhehhe

Mereka sangat awesome  ! Baik+kelakar . Rajin-rajinlah korang add blogger eh . Hokaylah adios amigos nak pergi makan . :)

0 ► kaki komen: