◕ Tentang Dhia Last *HARUS TENGOK :)



Haii selamat petang semua . Akhirnya hari yang ditunggu-tunggu telah tiba . Weheeee . Korang semua mesti macam aku kan debar-debar je jantung limpa ni nak tahu apa kesudahan cerita Tentang Dhia . Siapa yang tak tengok tu memey rugi sangat-sangat . Banyak sangat pengajaran yang aku dapat daripada cerita ni  . Kini aku sedar yang kat luar sana manusia pelbagai ragam . Jahat sampai bunuh-bunuh orang pun ada . Okay sumpah takut . Semoga Allah lindungi kita semua . Amin .

Sebagai budak sekolah aku tiba-tiba rasa takut,ialah kat sekolah tak nampak lagi jenis manusia ni . Uhuuuuu rasa nak gugur pulak jantung cakap pasal ni . Berbalik pada topik asal,heeeeee hari ni nak off pesbuk awal . Bukan ada apa pun,ramai yang kaki dengki je kat pesbukk tu . Haihh .

Ohh cakap pasal pesbuk aku pasti akan rindu ini . Hehehheeh benda yang aku tengok dan aku pasti gelak ><



Apelah jadi kat Dhia,mati ke dapat anak ke ? Wuhuuuuu aku yang cuak . Haaaaa Tentang Dhia jangan lupa solat pulak . Ihikkkkalau terlepas youtube sedia membantu kan

0 ► kaki komen: