◕ Jom Tweet Tweet .


Assalamualaikum .


Hai semua . ehh tempat korang hujan tak ? lebat tak ? hmm kat segamat ni hujan lebat bak kata orang putih rainy cat and dogs . *aku main hentam je ni haha . Aku ni duduk rumah je,konon anak dara padahal malas nak tngok dunia  . Sebab aku bukan jenis yang merayau sana sini . kalau keluar dengan kawan pun sekali sekala bilaa duit tengah banyak jolilahh kan . hikhikk .

Pagi tadi bangun tidur mak aku duk main cubit-cubit suruh aku bangun . Kacauu daun betul aku nak mimpi pakwe kan . Awww . pakwe ? haha / .Okay-okay berbalik pada topik . aku berjaya buat satu acc twitter. wahh bangga tak terkata . hahaha . biasalah orang lain dah berzaman ada aku barulah terhegeh-hegeh nak buatkan . ahhaha .

aku tahu korang semua ada kan ? jadi marilah kita follow-memollow sambil bertweet-tweetan hahhaa  .
okaylah kalau nak follow pergi sini ya sayang   Aqilah Mohamad  ,

Kalau  dah follow tinggalkan komen,dan tinggalkan link twitter korang okay ? 



0 ► kaki komen: