◕ Saya Akan Rindu Awak 2011 :')




siang malam siang malam akhirnya sampai jugak hari terakhir bagi tahun 2011 . tiba-tiba teringat 1 Januari 2011 :face17: . Tak dinafinakan awal-awal lagi aku dah cakap kau kawan-kawan aku yang tahun 2011 tahun yang sangat pelik sebab aku tak rasa nak melaluinya dengan penuh semangat . *apesal ayat aku belit-belit terbelit ni :face6: .



Selamat tinggal 2011 . Banyak melambak-lambak sangat benda yang aku tak jangka dan sangka jadi tahun ni . Sejak 1 Januari aku pernah cakap kat kawan-kawan yang tahun ni tahun yang sangat pelik :face23: , dan ianya betul-betul pelik . Antara perkara yang tersangat pelik lagi tidak di duga ialah banjir pada bulan Januari . Siapa sangka kan ?:face20: Mana pernah selama aku hidup di bumu Allah ni banjir awal tahun tapi kuasa Allah kan yang tak sangka tu boleh jadi  .

Antara perkara sedih yang aku lalui tahun ni ialah


  • Kena marah dengan pengetua sebab tukar kelas . *sedih okay kena maki hamun blogger-emoticon.blogspot.com
  • Makcik aku iaitu adik abah yang terakhir meninggal dunia  .  blogger-emoticon.blogspot.com
  • Mak kepada kawan aku pun meninggal dunia juga selang beberapa hari .
  • Result exam merosot . wuuuuuuu patah seribu hatiku:face21:
  • Kucing aku hilang tanpa di kesan , mungkin mogok kerana tidak di manjakan hari itu .  :15:

Perkara gembira banyak sangat sampai tak terkata,kang nak list kan takut sampai besok pun tak habis lagi panjangnyaa . Sampai ke saat ni aku macam tak caya dah akhir tahun . *sila lempang pipi aku lelaju sekarang:face4:

Semua orang sedang seronok menunggu bunga api dekat dataran bukit sana sini aku pulak beronok-ronok dengan keluarga tercentaa dekat rumah layan cerita-cerita yang di siarkan di tv3,astro macam-macam adaaaa :131:. Baik duduk rumah online sambil baca status kawan-kawan yang di updated setiap saat dan masa tanpa henti lagi sepantas kilat . *termasuklah aku mesti orang dan buusan lagi muak asik nama aku je yang hupdate status . hahha . 

Okaylah cukuplah aku merapu sampai di sini , di kesempatan ini aku nak mintak maaf andai aku buat silap,terlambat follow atau apa-apa pun / Semoga kita semua menjadi insan yang lebih comel kacak cantik dan yang paling penting jadi insan soleh dan solehah okay ? blogger-emoticon.blogspot.com Aku takda azam pun tahun baru ni yang tahun ni punya pun tak tercapai lagi . Hahahha . :10: Tapi doakan aku buat yang terbaik untuk SPM, 9A+ insyaAllah . blogger-emoticon.blogspot.com


HAPPY NEW YEAR:face2:

0 ► kaki komen: