◕ "Segment | Santai Blogger 3"


Assalamualaikum :3




helooo milooo kopi dann neslo . Okay naik taip entry laju-laju macam seorang csi :p . Haaa petang ni penat aku berjalan-jalan jumpalah segmen seperti tajuk di atas kat belog abah . Hati aku tertarik lagi tercuit dek gambar kartun yang comel lagi gojes tu . *awwww . Romantiknyaaa hehehe . 

Ada pantun dua kerat : pagi-pagi mandi tepi perigi,segmen tu cuma nak tahu tentang hobi . 

Hobi ? Okay hobi aku ialah baca novel/cerpen dan banyak lagi dan sudah tentulah berblogwalking kan . Kenapa aku suka baca novel,sebab aku rasa membaca tu sesuatu yang memuaskan. Memanglah dalam novel tu hanya watak dalam mimpi dan bukannya realiti . Tapi apa salahnya bermimpi di siang hari . Hheheheh . 

Aku jugak suka membuang masa sana-sini kat blog orang nak tengok gaya selendang . Ehh bukan nak mengejar fesyen tapi saje belajar benda baru . Kadang-kadang aku akan lilit punya belit kepala aku sampai aku rasa nak tercekik  . Wakaka . Hebaddkan penangan selendang hihihi . 

Suara azan sudah kudengari, 
Sampailah masa menghabiskan entri,
Abah kata tag siapa yang dikenali,
Yang di tag tu dipilih dari hati . 



0 ► kaki komen: