Aku Taktahan Dah ! -Sedih sangat . :(


Sejak kebelakangan ni ada je perkara yang buat aku tertekan . Entahlah, mungkin perasaan aku je kot . Tertekan pasal kerja khusus tu satu hal . Tertekan sebab kena perli dengan seorang insan bergelar guru . Walaupun aku dah mintak maaf,dia tetap nak perli aku depan semua orang . Agaknya nak satu sekolah tau baru dia puas ,takdinafikan salah aku jugak . Yelahh nak sangat tukar kelas . Nilah padahnya . Kadang-kadang tu aku rasa macam tak adil bila jadi macam ni kat aku . Aku tahan jugak,inikan ujian dari Allah . Tapi aku tak kuat . Nak bagitahu kawan-kawan tak terluah . Kalau ada yang dah terbaca blog ni takpayahlah kecoh . Kat blog ni jelah aku mampu nak luahkan apa yang aku rasa . 

Aku ni manusia biasa je . Aku tak sempurna, aku taktau apa yang bakal terjadi pada aku esok lusa . Kadang-kadang nak bagitahu mak abah pun tak sanggup . Kat sini jugaklah pilihan terakhir . Kalau ada kawan-kawan aku yang baca, aku bukan taknak bagitahu masalah aku cuma . Hmm takpalah . Maaf sebab aku banyak pendam perasaan aku . Maaf . Aku cuma tak mampu nak bagitahu korang . Aku taknak korang tengok murahnya air mata aku . 





Aku akan menangis masa aku sujud ketika solat . Sebab aku rasa masa tu ALLAH tu dekat sangat dengan aku . 


Akua akan berzikir sambil menangis . Entahlah tapi tu yang terjadi pada aku . 
Aku bukak you tube sambil dengar orang berzikir . 
Dan menangis lagi . 


Aku akan menangis . Menangis dan menangis . 
Kadang-kadang bila dah berhenti,
terdengar orang berzikir aku nangis lagi . 

Maaf sebab aku menulis dalam kesedihan . Maaf . Aku tak sempurna, mungkin ada ayat aku yang buat korang tak suka aku . Maaf kalau ada ayat aku yang buat korang rasa aku ni cuma menagih simpati . Aku cuma dah taktahan . Kat blog ni jelah aku boleh luahkan . Maaf . Maaf . Maaf .. 

0 ► kaki komen: