Seronoknya Kalau Boleh Updated Hari-Hari :(




14.9.2011
9.40 pm . 

-Cehh nak macam diari betul-betul gitu . Hmmm tinggal sebulan je sebelum final exam . Aku pulak sibuk sangat dengar kerja khusus akaun . Sebagai pelajar Sains yang ambil Akaun memang dah takda masa untuk blog aku ni . Aku taktaulah bilanya aku sempat nak follow korang semua . Tapi aku memang nak sangat pergi blogwalking macam korang selalu buat . Aku nak buat post-post baru setiap hari . Tapi tulah tak berkesempatan . Nak sangat . Bukan aku ni bloggers yang nak orang follow aku semata-mata je,cuma aku tak sempat lagi nak lawat blog korang . Yang follow tu tolonglah tinggalkan link , kalau tak macam mana aku nak follow . Nak aku terbang melayang blog korang,bagilah link . Araso ? -Cehh tetiba korea . Gedik aku . Huuuu . 





Aku teringin sangat nak updated blog hari-hari . Buat ayat panjang berjela-jela . Buat satu tajuk yang memang superb . Tapi apa kan daya, aku sendiri terbatas nak buat semua tu . Mana kerja sekolah yang membukit lagi . Mana kerja khusus . Mana nak layan budak mukabuku . Mana nak baca novel . Hishhh macam-mcam lagilah . Nak cakap lebih-lebih kat blog bahaya pulak . Ada aje bloggers kat sekolah aku sampai cikgu disiplin jumpa gara-gara blog . Hoh cuakk ni . Tapi updated jugaklah . Dah rindu dengan korang bloggers . Okaylah mianhae sebab malam ni memang tak rancang pun nak updated blog . Anyeong ! :) InsyaAllah kalau aku dah lapang nanti aku serbu blogkorang . Jadi sila tinggalkan link dekat soutbox ya . Terima kasih !


0 ► kaki komen: