Putus Cinta .



Malam ni aku cuma nak tulis entry pendek . Sependekknya je . Okay aku taktau kenapa aku bukak facebook, news feed penuh dengan status putus cinta . Dahlah dengan aku yang sibuk melayan lagu jiwang-jiwang menusuk hati . Baca pulak mana-mana status yang haduihhhh sedih tahap melelehkan air mata . Yelahhh bab-bab putus cinta ni memang air mata aku murah sikit,padahal orang tu takda kena mengenakan dengan aku . Hahahha . 

Cinta . Entahlah mungkin aku belum tau apa itu cinta yang sebenar-benarnya walaupun dah berpuluh novel aku baca . Cinta ni macam makanan . Ada manis ada pahit ada masamnya . Tapi yelah, Allah je yang  tau jodoh kita dengan siapa . Kalau kita suka orang lain dan jodoh kita dengan orang lain kita terpaksa menelan 'qoutes' yang berbunyi cinta itu tak semestinya memiliki . Hurmmm sedihkan bila orang yang kita suka tapi kita tak dapat memiliki orang tu . Lagilahh sedih kalau, kita cinta seseorang dalam diam . 

Atototoot STOP ! Aku taknaklah taip papa pasal cinta lagi .. Kang dah melarat-larat pulak . Aku nak pergi layan jiwang-jiwang dulu . Kbaii . Night . 

0 ► kaki komen: