Bila Budak Sekolah Jadi Bloggers-



Night bloggers . Haaa kembali menaip entry walaupun mata dah serupa mata panda . Ngantuk ya amat padahal kerja sekolah menimbun macam hapee . Nilahh bila seorang pelajar gatal nak jadi blogger . Yelahh orang ada blog aku pun sibuk jugak nak ada blog . Macam-macam masalah tau bila kita sebagai pelajar jadi blogger ni . MUngkin aku jelah yang bermasalahnya,korang semua mesti tak . Hohhhh antaranya ialah . Jengjengjeng . 

  Kekangan masa . Ohh aku tersangatlah sibuk bak kata orang zaman sekarang sibuk mengalahkan pm ! Haaaa gilaa kerja tak gila aku . Sebab itu aku susah nak blogwalking petang-petang . 

 Line intenet yang tersangat laju umpama siput pig . Yawww korang boleh bayangkanlah berapa punya laju internet ni untuk aku nak update satu entry sampai berpeluh-peluh aku tunggu , Choiii-

 Kerja sekolah yang melambak-lambak . Sampai otak aku dah tak boleh ingat kat blog dan tangan aku tiba-tiba keras nak taip entry . Walaupun entry tu memang sependek-pendek entry . 

 Terlampau fokus kat facebook sampai aku tak ingat  nak update entry ape kat blog . Hah ! Ni memang ciri-ciri blogger yang paling tak patut dicontohi . Miahaahaha . 

Haaaa tengok kerana 4 sebab tulah aku ni susah sangat nak  jadi bloggers yang hebadd , Cewahh aku . Entahlah,aku teringin sangat tau nak jadi bloggers yang hebat,taip entry yang syiok-syiok . Follower beriban disamping 'peng'komen yang ramai . Tapi nak buat macam mana,bermimpi dipetang hari ajelah aku . Kalau dah macam gini gayalah aku sebagai bloggers memang hmppp . Harapannya sangat tersangatlah tipis lagi nipis . 

Okaylah . Aku nak tidur dulu . Kbaii ;/

0 ► kaki komen: