Sekebun Bunga Cinta Make Me Smiling !

Petang yang indah lagi damai . Novel Sekebun Bunga Cinta sudah berada dalam gengaman ! Tersenyum dan tersenyum . Setelah Rindu Tercipta berjaya buat aku angan dengan watak heronya Zerril Ashriff kini kombinasi dari RT Faris Aqiel pula . Mungkin korang boleh cakap aku ni dah mabuk kepayang agaknya . Apa-apa jelah . Malas dah nak fikir . Aku gembira dengan hobi membaca novel . Tak buang masa lagi menambah ilmu . Oh ye aku beli SKB siap ada tanda tangan tau ! Ni semua hasil kerjasama dari sahabat aku tak lain dan tak bukan Cik Saiedatul Natassha . Thanks a lot babe .


Haaaa kau ada ? Kau takda . Hahaha . Main-main jelahh . Thanks a lot Sis Liyana Zahim  .  Aku dah macam katak baru tumbuh kaki . Punya excited awww ! Suka gilakk ! Semoga lepas ni ada banyak lagi novel yang best daripada Liyana Zahim . Huihhh . Memang SUPERBBB tau novel akak ni . Tak caya belilah dan baca okay ? Itu aja hari ni . Agioss !_Entah apa aku merepek  . Ngeee

Ringkas tapi padat . Aku tak reti jadi budak sastera lah . Maaf semua . Kbaiii /

0 ► kaki komen: