#My lazy sunday



Hai bloggers  . Tinggal sehari je sebelum melangkah balik ke alam persekolahan . Sedih sangat sebab,yelahh kerja sekolah  tak siap lagi .  Yelahh aku ni memang agak kerajinan, begitulah nasib. Haha .Oleh sebab itu, sehari ini InsyaAllah aku nak buat kerja sekolah yang menimbun tu. Ngeh3 . Kalau siap awal, aku ni layan cerita korea, cehh walhal melambak je cerita melayu kat tv musim raya ni . (Nilahh remaja zaman sekarang) . Hiikhiikhik .  Korang jangan nak ngutuk ye  Taulah korang pun layan sama . 


Sehari ini jugak aku nak layan vlogger-vlogger hebad  .



Yang lepas-lepas punya vid kat utube aku layan balik.  . Boleh aku gelak sakan . Tak gitu  .

Sehari Ini aku nak bagi freebies gamba-gamba comel lentuk kat korang . Comel lentuk ? Apakah ?  .
Haaaa nah satu gamba aku bagi . 





Saje je ahh . Perosak bahasa betullah aku ni . Haiyooo . Erk kenapa aku rasa teruk sangat aku edit blog . Macam budak-budak sangat ke ? Nanti jelahh aku hias-hias lagi , Okay thats all . Bbai . 

0 ► kaki komen: