Stesen Bas Segamat Terbakar !


Hari ni, memang hari yang bikin gempak ! Hari dimana hanya satu masa je kat sekolah yang belajar . Hari dimana bas sekolah tak ambil aku balik sekolah ! Hari dimana aku rasa sangat gembira sebab novel yang aku order dah sampai . Dan hari yang paling terkejut buat aku,bila mak aku cakap stesen bas segamat terbakar . Huuuuu . jakungg betul aku nak tau . Jadi sebagai penduduk segamat aku pun bukak group Segamat kat dalam facebook . Laju betul diaorang updated pasal ni . Aku jelahh yang paling lambat tau . Hiiikhikk . 

Sebenarnya aku taktau sangat ceritanya . Yang mak aku cerita tong gas meletup . Mungkin ada kebocoran kot . Yangg paling hebat bila, bomba yang dekat dengan stesen bas tu dibantu oleh bomba ioi dan Labis . Hhohoho . Nampak sangat keadaannya sangat teruk . Kesian kat tuan punya gerai tu . Habiss terbakar gerai diaorang . Nasib baik One Segamat tak kena . Mehh cuci mata tengok gamba terbakar . 











        



Terukkan ? Jadi pengajaran hari ni,berhati-hatilah dengan barang-barang berkaitan gas dan sebagainya ni . Silap hari bulan memang boleh mengundang maut . Full kredit to Segamat Group  . Sekian berita semasa tunggulah kalau-kalau ada keluar kat tv3 malam nanti . Babai :)

0 ► kaki komen: