#Bermulalah Peperangan Di Medan Peperiksaan .



13/10/11 

Esok bermulalah peperangan di antara pelajar-pelajar di medan peperangan . Aku antara pelajar yang akan berperang dengan kertas soalan esok . Seperti biasa kertas bahasa melayu tetap kertas pertama yang akan dijawab oleh para pelajar , Hmm, aku takut boleh tak ? Err aku bukanlah pengarang karangan yang bagus macam korang semua .  . 


Aku harus bertapa malam ni supaya aku tak jadi macam gambar kat atas . Hooiii mati aku kalau tiba-tiba takda idea . Aku dahlah nakal kelas bm,cikgu suruh buat karangan aku buat benda lain . HIshhh,menyesal tak berguna dah . Tu lah mak hantar pergi sekolah belajar aku pulak terpesong jauh. Bukan belajar sibuk berborak . Syaitan   adalah punca utama !  Padan muka aku,nampak sangat iman tak kuat . Ni lah manusia (aku), salah diri sendiri tapi pergi babitkan orang lain . Tulah cikgu cakap taknak dengar . Beras dah jadi nasi baru aku nak menyesal . Jadi contohilah aku . Hehehhe . Jangan-jangan,haru korang kalau contohi aku . 


 Jom face the book ! Ehhh, buka facebook ya kawan-kawan . Lainlah kalau soalan kertas bahasa melayu

  • Berapa ramai kawan anda yang hotstuff di facebook ?
  • Berapa banyak gambar yang anda stalker semalam ?
  • Siapakah diantar rakan-rakan facebook anda yang mempunyai akaun palsu ?
Bolehlah korang berfacebook . Dan aku yakin kalau macam tulah soalan exam memang semua orang bm/bi A++ . Jangan ingat senang okay nak dapat A bahasa melayu . walaupun itu bahasa ibunda kita,tapi jangan ingat kalau kita sambil lewa kita boleh senang-senang dapat A. Bermimpi di pagi harilah macam tu . Mungkin ada yang gelak bila aku cakap macam ni . Tapi cikgu aku sendiri pun cakap benda yang sama tau . 

Okaylah itu sahajalah . Errr maaf aku tak sempat nak lawat blog-blog korang lagi . Kalau ada apa-apa sila tinggalkan di shoutbox ya .   Kalau aku rajin aku buat tutorial lagi . Tapi tu pun kalau ada permintaanlah . Babai semua . 

Tolong doakan aku ya kawan-kawan . Aku akan buat yang terbaik  .


  
   

0 ► kaki komen: