#Demam . Esok Exam :(


Selamat petang semua . Hurmm aku demam . Iskk iskk . sedih . Pagi tadi jawab math badan panas je . Otak tak berfungsi :| Entah apa yang ditanya,entah apa yang aku jawab . Sedihnya . Aku takut math . Takut . Aku taknak pindah kelas . Aku taknak kecewakan diri aku dengan markah exam yang teruk . 9 bulan pergi balik sekolah+tusyen tapi takkan aku nak dapat markah yang teruk . (sambil menangis)

Esok lagilah exam sejarah . Ya Allah kau jauhkan aku dari penyakit ini . Aku tau ni semua ujian Allah . Allah nak uji sama ada aku kuat atau tidak jalani ujian yang dia beri . Tapi esok sejarah . Aku kena hafal segala benda . Kalau otak aku taj berfungsi dengan baik . Hurmm . Ya Allah bantulah aku supaya aku dapat jawab kertas sejarah esok dengan tenang dan lancar . 


Aku akan doa banyak-banyak . Korang doakan aku sekali ya ? Errmm first time exam sakit . Maaf aku sibuk sikit sebab minggu exam,tak sempat lagi nak jalan-jalan blog korang . Jaga diri korang , 

0 ► kaki komen: