Hello October ❤


Lebih kepada entry merepek . 

Hari ni, 1 Oktober 2011 . Heeeee setelah 10 bulan akhirnya kita berjumpa juaa . Gembiranya nak melompat-lompat . Kenapa aku suka? Sebab bulan oktober bulan segala-segalanya buat aku . Aww ayat tak boleh gedik lagi kan . Ngee . Menunggu lagi 26 hari . Huuuu hari penuh debaran . Tak kisahlah kalau exam dah tinggal lagi 12 hari je . Aku kisah ? Cuak nak exam tu semestinya ada . Tapi aku tetap menunggu hingga hari yang ke 26 dibulan oktober . 

Aku sangat berharap 1 Oktober ni buat aku tersenyum . Penat . Penat menangis,memendam rasa . Hahaha . Tulah, hidup orang sensitif ni payah . Hari ni aku nak enjoy puas-puas . Aku nak dengar lagu kuat-kuat . Kemas rumah sambil nyanyi-nyanyi . Study . InsyaAllah aku akan study . Aku nak buli anak kucing aku . Hiikhikk . Jahat tak ? Hhaha . Aku takkan layan orang yang aku menyampah ,:) . 

Aku nak mulakan azam baru . Aku nak terus ke depan taknak tinggal belakang dah . Dahh terlalu alpa dengan duniawi . Aku terlalu ikut orang sedangkan abah cakap orang kalau dah berjaya dia tinggalkan kita . Dia takkan tunggu kita lagi . Yes i admit it abah . Dulu aku selalu pandang remeh hal-hal macam ni . Aku jatuh dalam godaan syaitan . Aku tak pertahankan iman aku . Aku nak berubah . Berubah . Aku letih hidup dipijak-pijak orang . Aku tau orang kutuk aku belkang-belakang . Takpalah dengan itu dia telah dengan senang hati menyedekahkan pahalanya kepada aku . Heee


Haaa kan betul entry kali ni lebih merapu daripada biasa . Kejap cerita lain, dah macam ABC dah . Maaflah, aku blurlah hari ni . Pagi tadi tetiba terharu sebab hari ni 1 Oktober . Ngek betul aku .. Okaylah aku malas nak merapu lagi . Babai . 

0 ► kaki komen: