Bila Cikgu Bertindak Kejam ✖


Huaaaaa . Aku rasa macam ada orang jerut leher aku je sekarang . Mana taknya minggu depan hari khamis dah final exam ! Haduh macam mana ni,tak sedia apa-apa lagi ni . Ni pun ada mata pelajaran yang tak habis lagi,almaklumlah cuti adik-adik PMR . errr . Aku rasa takut tiba-tiba . Aku ni bukanlah orang yang bijak pandai sangat . Aku kena baca ulang punya ulang punya ulang baru dapat . Aku cuak.cuak . haduiii  . 

Bila cikgu cakap "Saya dapat tau,peperiksaan akhir tahun diawalkan pada khamis depan." Serentak aku pandang kawan sebelah aku dan cakap kejamnya ! . Yelah mula-mula katanya 18 haribulan.ni alih-alih dah awal . kejam kejam kejam , kang anak murid dapat keputusan yang tak berapa nak baik mau dimarahnya   .  Fuhh begitu mencabar bulan Oktober untuk aku . Eeeii macam mana ni ? Ada tips tak ? Huhh ! Nak amek PMR pun tak cuak macam ni tau . Parah dah ni . Holoh-holoh tolonglah daku 


Tapi takpa aku yakin aku boleh ! Aku boleh ! InsyaAllah aku akan berjaya . Takdapat yang terbaik takpelah asalkan aku dah cuba yang paling baik . Korang doakan aku berjaya ya ?  Untuk korang yang akan menghadapi peperiksaan akhir tahun macam aku,semoga berjaya aku ucapkan . K babai . 

0 ► kaki komen: