Jatuh Lagi Airmata :'(


Sedih . Malam yang buat hati aku sakit sangat . Malam yang buat aku rasa aku sangat kosong . Sedih . kenapa ? Kenapa takda orang faham aku . Kenapa jadikan aku macam mainan . Nak ambil,taknak buang . Aku manusia biasa . Aku ada hati ada perasaan . Hina sangat ke aku ni ? :( Sakit . Ya Allah tolong hambamu ini . 

Ada je yang aku buat salah . Kenapa jadikan aku macam kuli ? Kenapa ? Aku takpernah mintak dilahirkan untuk menjadi kuli  . Aku nak jadi manusia yang taat pada Allah pada ajaran Nabi . Kenapa mesti aku ? Mungkin aku boleh tutup semua ni dengan gelak tawa, tapi aku dah tak mampu lagi . Aku tewas dengan perasaan aku sendiri . Aku diam,diam kan diri bila dibuat macam ni . Setiap hari aku doa supaya Allah tunjukkan kau jalan yang benar . 

Maaf,sekali lagi aku tulis entry dalan kesedihan . 

0 ► kaki komen: