Teringat Masa PMR -


Haiiii . ah malam baru datang idea ni . Haiyoo . Payahlah macam ni . Idea aku telah disedut oleh emosi yang berlebihan pagi tadi . Inilah perempuan terlalu sensitif hal remeh temeh dan akulah salah sorang . hiikhikk . Hmmm . Eh ! Esok adik-adik kita PMR lah . woahhh sekejap je kan ? taklama lagi akak-akak ni pulak nak exam . Huuuu yang penting esok cuti ! Yeahhh . Sukanya kita . 

Teringat masa aku form 3 . Main je kerjanya . walaupun dalam kelas duduk paling depan aku dengan selambanya tidur masa cikgu mengajar . Dan yang peliknya cikgu tak pernah marah sebaliknya marah orang yang belakang tidur . Hahhha . Kesedihan . Tulahh duduk depan taknak . Ngeee . Banyak betul syaitan dalam diri aku . Hahha . Karangan cikgu bagi ? Hmm hampeh . Soalan aku salin soalan aku hantar . Oppss bukan aku sorang okay ramai-ramai . Hiikhiik . 

Masa form 3 jugaklah aku kenal dengan facebook . Aku mula buat acc facebook bulan 4 2010 . Sekarang dah bulan 10 2011 . Dah setahun lebih jugaklah . Kerana facebook lagilah malas aku nak buat kerja sekolah stidy bagai ni . Muka aku study kalau tak kat sekolah tempat tusyen . Kat rumahh entah mana buku . Waaa hebat tak hebat . Esok nak PMR orang study aku online ,hahahha memang gila aku tahun lepas  hiikhikk . Dan sampailah hari keluar result . Mula-mula macam takda perasaan je , tapi bila dia umum grr mengigil waa . 

Disebabkan tak belajar aku cuma dapat 4a je . Semua pelik,yelahh aku main-main tapi dapat 4a . Tahun ni masuk kelas sains tapi seperti tahun lalu bergiat aktif dekat facebook kini diblog pula . Hish3 memang bukan pelajar contoh . Aku menyesallah tak study,tapi kitra bangga jugalah aku tak belajar dapat macam tu keputusan . (riak melampau) . Agaknya kalau aku study mesti dapat 8a . Tapi nasi dah jadi beras balikkan . Hehehhe . 

okaylah . Aku nak study,final exam tinggal berapa hari je . Almaklumlah kena rajin sikit,(padahnya budak sains) . Aku rasa aku sorang je yang sibuk-sibuk blogging walaupun nak exam . Hahha . Okayla . cau cin cau !

0 ► kaki komen: