SELAMAT TINGGAL OKTOBER ;'(


Salam Satu Bloggers !



depan komputer habis terabur buku fizik , segala nota segala contengan . Tapi nak update blog punya pasal sanggup aku bukak internet disamping bermuka buku dan dengar zikir . huuuuu esok exam fizik pulak . I wish i can get better marks this final exam :'( . errkk taknaklah citer pasal exam  memang mematah-matahkan semangat dan jiwa raga aku . 

tuptap dah 31 Oktober 2011 . Macam mimpi je,rasa sangat sekejap . Taktahulah kalau aku je yang rasa sekejap . Sedih sangat nak tinggalkan bulan oktober . Kenapa ? Sebab macam-macam peristiwa jadi dalam bulan ni . Menangis tergelak macam-macam adaa . Macam masak tiga rasa . Cukup rasa masam,masin,manis diaa tau . Lepas ni tak jumpa lagi dah tarikh 31 Oktober 2011 . Sekali seumur hidup . 


Bulan oktober sangat sempurna pada aku . Secukup rasa,macam-macam pengalaman aku dapat . Macam-macam orang aku kenal . Macam-macam perangai aku dapat tahu . Sampai kadang-kadang aku rasa sungguh annoying ! Tapi nak buat macam mana kan . Kita manusia biasa . Macam -macam hal kita buat kan ? Dan disebakan perkara-perkara tu aku belajar banyak sangat benda baru dalam hidup . Banyak sangat hikmah disebalik apa yang berlaku dalam bulan oktober ni, terima kasih Ya Allah . 

Sebelum aku semakin merapu nak tentu hala baik sambung study fizik yang buat urat kepala aku timbul,puas sikit dari urat kepala timbul disebabkan sikap manusia kan . Selamat malam semua dan selamat tinggal oktober :'(

p/s : Hello November ;]





0 ► kaki komen: