#Deepavali vs My Birthday :)

Salam Satu Blogger !

Deepavali ? Yes ! Its deepavali and today was 26.October.2011 . And finally i'm 6teen  . Bangga weh sambut hari jadi sama pulak hari dengan deepavali . Tak pernah terfikir dek akal ku . Hahah . Walaupun aku banyak kali nangis hari ni, tapi aku tetap rasa gembira sebab kawan-kawan aku sambut sama-sama dengan aku . Ohh ya ! Kalau korang yang taktahu tu hari jadi aku sama dengan hari jadi blogger terkenal dan dia ialah Kak Syamira . Wuhuuu, tak sangka  

Yang wish kat facebook tu ribuan terima kasih aku ucapkan :') . Aku sayang korang ketat-ketat . Korang buat aku menangis tau dengan ucapan korang tu . Hehehhe .  . Walaupun kawan kat facebook tu 3*** tapi yang wish tu berapa jelah kan . Aku sayang orang yang wish tu . Hehehhehe . Korang sangat awesome !  . 


Belanja kawan aku kfc je . Tu punn mak aku punya duitlah . Mak aku yang sponsor . hahha . Tak ramai pun yang datang . Kawan baik aku pun tak datang tau  , takpelah dia pergi sambut deepavali kat KL . Hehehhehe . Ohhh aku dapat The Smurfs dari kawan aku . Hihihi . comel tau . Nah tengok-tengok nak bagi awak jeles . 


Comel je kan . Oh sebelum terlupa, terima kasih untuk blogger terkenal yang korang mesti kenal Nas, Aina mania, Affat  , dan penulis novel terkenal Kak Liyana Zahim  dan kawan baik kak Fatin Liyana siapa lagi kalau bukan Kak datinwowhh najahtul iylia sebab diaorang wish besday aku . Wuuuu bangga bangga . Lagi sekali yang wish tu memang sangat-sangatlah aku berterima kasih ! Hari ni hari aku esok lusa hari korang pulak kan . Hehehhe . Babaaaii semua . 

0 ► kaki komen: