aku ELF :) suju ohh suju

Assalamualaikum.
annyeonghaseyo 



Hai semua elf  sihat ? Jadi amacam suju dah keluar lagu baru dah tu . Dah download tak ? huaaa gempak betul lagu dia kan ? Puasa tak menghalang aku untuk mendengar lagu kpop tapi tak dilupakan zikir okay ? Heee . Aku ni teruk betulkan balik sekolah terus d.load lagu . haiyaaa- #ciri-ciri budak degil .

Semua yang baca entry ni janganlah ingat aku terlalu taksub dengan lagu-lagu kpop k Aku tau bahagikan masa untuk kpop . Aku takkan lupa bacaAl-quran tu semua. maaf harini emo sikitlah. Okay chingu ni senarai lagu-lagu suju terbaru dalam album terbaru mereka . Rugi tak d.load . Nah tengoklah , tapi aku rasa patut download semua . 

01 Mr. Simple02 오페라 (Opera)03 라라라라 (Be My Girl)04 Walkin'05 폭풍 (Storm)06 어느새 우린 (Good Friends)07 결투 (Feels Good)08 기억을 따라 (Memories)09 해바라기 (Sunflower)10 엉뚱한 상상 (White Christmas)11 Y12 My Love, My Kiss, My Heart13 태완미 (太完美: Perfection) (Bonus Track)

hamekk ni 



Annyeong -

0 ► kaki komen: