apa nak jadi =,=

Assalamualaikum . 

T

Cepatnya masa berlalukan? Taptap dah 4 ramadhan.Macam-macam bendalah jadi dalam beberapa hari ni . Semuanya yang memang menguji jiwa muslimah aku ni. adapehal ayat aku gedik-gedikkan . Penat  
Semua aktivinya menguji keimanan aku. Ya, memang aku ni jenis tak sabar. Nak ikut sedap mulut je aku cakap tapi kalau dah senyap memang dotdotodot > Hehehehehe

(ehh apapasal font aku berlainan ni ) Tadi masa balik sekolah time petang tu abah ajak pergi bazar sekali takut orang ramai. Aku okay je padahal malas sebenarnya. So aku pun pergi ajelah. Dalam penat-penat aku berjalan aku terserempak dengan pasangan kekasih lah kot. Yang jadi aku ni sewel sikit sebab aku nampak tatu kat leher orang lelaki tu. Ya orang melayu lagi tu. Macam tak masuk akal je kalau aku cakap tu stiker kan. 

Korang tak rasa pelik? Isshh memang tak malu betullah. Dahla bertatu dengan muka tak berdosa selamba je dia beli makanan kat gerai-gerai kat situ. Aku punya dok fikir sampai sekarang. Habis dia bertatu boleh puasa ke ha? Ermmm apalah nak jadi dengan orang melayu zaman sekarangkan. Makin teruk  . 

Hah! tadi dengar tak berita. Alahhh yang budak kena kerat tu. Ermm memanglah tak boleh cakap siapa yang bunuhkan. Tapi bayangkanlah, dalam bulan yang suci ni pun sanggup orang bunuh orang. Cara yang kejam pulak tu. Kenapalah semua jadi macam ni sekarang. Tak faham dherr. 


Babai. Selamat malam . 

0 ► kaki komen: