Liciknya YAHUDI (!)

Assalamualaikum.


Selamat petang semua..Huaaaa apapasal hari superrr panas ni?Mesti tekak-tekak dah menjerit mintak air tapi kita kena kuatkan iman supaya air tu tak lepas kat tekak sebelum waktunya.Hari ni macam-macam aktiviti membuli aku jalankan,heeeee.Peace :). TAPI yang aku tak berapa nak suka hari ni sebab aku baca satu artikel yang berkaitan dengan 'alamat' blog kita ni.Hoyeahhh memang superr tekejutlah jugak.

Ini diaaa mesti korang ada baca ni kat 'facebook' kan? Ramai yang dah sharekan benda ni.

PERHATIAN !!!1. cuba anda buka mane-mane blog kawan anda....contoh : zzzzz.blogspot.com...2. kemudian, buka semula blog kawan anda itu, tapi dengan membuang huruf 's' pada perkataan blogspotcontoh : zzzzz.blogpot.com
Apa yang terjadi?Licik betul mereka ni...... Sebarkan
Dan korang akan jumpa page bible..Licikkan orang yahudi ni?Ishhh nasib alamatnya 'blogSPOT' aku tak boleh bayangkan kalau takde S tu.Tapi aku risaulah jugak ni,ermmm patut ker tukar domain? =,= Tidak tidak kenapa mesti bongkar benda ni lepas aku rajin berblogging..Huaaaaa-

Hmmm korang sebarkanlah betapa jahatnya diaorang ni. Aku away dulu.babai-

lagu untuk entry ni-







0 ► kaki komen: