# Heechul Oppa and Mr.Pink |

Assalamualaikum.



Malam bloggers ! Haaa dah balik kampung semua ? Aku belum lagi , alkmaklumlah kampung pun sekangkang beruk je dari rumah . 1 rayalah balik . Ohhh tadi aku baru usha-usha blog Hanafauzan memang superbblah kak hana buat entry . Memberi ilham pada aku . Thanks a lot kak hana . Heee . 

Tuptup tinggal sehari  je lagi kita berpuasa kan . Sedih pulak kan ramadhan nak tinggalkan kita semua . Hmmm, sedih jugak bilaa salah seorang dari kumpulan Super Junior Heechul oppa , nak pergi masuk army. Sampai Teukie nangis beria-ria . Wahh aku yang tengok tadi pun memang meleleh sikitlah .  ,




huuuuuu . Huaaaa . Sedih memang sedih . Korang tak sedih sudahlah , Aku yang ELF ni terasa tau . 2 tahun kot . Lama tu . Tahun depan aku spm nanti Super Junior tanpa Chullie . . Ni ada kawan aku Saie bagi tadi . Korang tengoklah ya ? 


Chullie kelihatan sangat kacak daripada biasa . Takdilupakan oppa saya En Kyuhyun . Dahh tutup cerita sedih nak cerita gembira sikit . Sebelum tu, TERIMA KASIH  tak terhingga pada mak sebab hadiah aku Mr.Pink, Walaupun aku ni tak berapa nak minat pink tapi takpe mak punya pasal hamekk jangan tak hamekk . Hihihihi . 


 Terima kasih mak . saya sayang mak saya . Jangan duit raya mak bagi diskaun adalah . Kekekeke . Pada Chullie we ELF gonna miss you . 2 years ! Yeahh maybe too long for us but its okay we'll waiting for you :) . Good night bloggers !. 

0 ► kaki komen: