Menyesatkan UMAT ISLAM ?!

Assalamualaikum . 



Sat,sat . Korang tengok tak BULETIN UTAMA tadi?Arghhhh hanginnya aku bila baru nak bukak mukabuku kejap dengar pasal 'pusat tusyen ajar anak murid ajaran kristian !' Rasa nak pecah je dada aku dengar berita macam tu . Bulan puasa macam ni pun jadi benda-benda macam ni . Cukup-cukuplah ramai umat Islam kat dunia ni yang dah jahil.Okaylah tak perlu dekat dunia dalam Malaysia je sudah cukup jelas kita semua boleh lihat betapa jahilnya umat Islam zaman sekarang.:7:

Ali Imran [102]……”jangan sekali-kali kamu mati melainkan dalam keadaan Islam“.

Dahla tu,budak-budak yang pergi tu baru dalam umur 7 tahun gitu.Ya Allah,budak tu suci lagi.Taktahu apa-apa..Korang bayangkanlah,budak-budak kan jujur.Ikut kata.Tak berani melawan.Kalau dah 'orang' tu mengajar pasal Jesus bagai daripada budak tu kecil memang habislah umat Islam macam ni ! :face65:.
Ibu bapa yang hantar anak-anak kat pusat tusyen lepas ni hati-hatilah..Dunia ni semakin lama semakin teruk.Dah takda perlindungan..Orang bukan Islam memang nak hancurkan Islam..Kalau diaorang dah basuh otak generasi yang bakal memimpin dunia Islam akan datang bermungkinan Islam akan ditindas dan zaman mungkin akan berlakunya seperti zaman jahiliyah . 

Anbiya [92] Sesungguhnya agama Islam inilah agama kamu, agama yang satu asas pokoknya dan Akulah Tuhan kamu; maka sembahlah kamu akan Daku. [93] Kebanyakan manusia masih berselisihan dan berpecah-belah dalam urusan agama mereka; (ingatlah) mereka semuanya akan kembali kepada kami (untuk menerima balasan).



:face10: Sama-samalah kita yang masih mempunyai iman yang  ni bersama-sama menegakkan kebenaran.Kembalikan zaman kegemilangan Islam..InsyaAllah, Allah akan bantu kita semua . 

Ali-Imran [85] Dan sesiapa yang mencari agama selain agama Islam, maka tidak akan diterima daripadanya dan dia pada hari akhirat kelak dari orang-orang yang rugi










0 ► kaki komen: