Oh si kembar (!)

Assalamualaikum .


Hey semua! Haaaa amacam semua sihat? Harap-harap sihatlah. Ni adik-adik form 3 dah study belum? Trial dah mula kan.. Jangan dok sibuk duduk depan mukabuku tu p sana baca buku.. Result nanti naningis air mata darah bagai. Terjun dari tilamlah. Minum yakult banya-banyaklah. Bawak basikal laju-laju langgar span. Macam-macam jadi nanti..Okay hari sabtu yang indah lagi damai ni aku nak bercakap pasal kembar.

Masa kecik-kecik selalu teringin nak ada kembar. Ermm pada aku kembar ni sangat unik. Tak kiralah kembar yang serupa mahupun tak serupa.. Dialog paling femes masa zaman budak hingusan dulu 
"kan best kalau ada kembar". "dia ada kembar bolehlah kongsi macam-macam". "eeeiiii orang tu ada kembar. seronoknya muka dia sibijik!". Macam-macam lagilah . Oyeahh artis sekarang ni kan ramai yang kembar.. Haaa comel je ada kembar.

Nah ni antara beberapa gambar si kembar yang awesome yang aku berjaya merembat dari en.google.


Rini af7 dengan Rina


Hah takpyah sebut nama korang dah kenal kan ?

Ashley Olsen dan Kate Olsen

Aku tak kenal pun ni . hahahhaa. 

Ni last sebab special . Saranghaeyo #tetiba
heeee aku suka diaorang ni . 
sebaya aku kau !
kiri tu Kwangmin kanan tu Youngmin




0 ► kaki komen: