orang gemuk takboleh 'hot' ker ?

Assalamualaikum-


Petang semua .Haaa tengah buat apa? Puasa ke tak? . Hoyeahh petang yang indah lagi panas ni aku teringin nak buat entry pasal si gemuk vs si kurus. Haaa, sebelum apa-apa yang baca entry ni sediakan kekuatan dari segi emosi.hehehehe. Apasal?Karang mana tau ada yang mengamuk ala-ala incridible hulk kan .

Bawak bertendang semua.Aku saje je membazirkan masa dengan buat entry ni.Takda kaitan dengan siapa-siapa.Nanti tak cakap ada pulak yang pergi saman aku, .Hmmmm, dalam ramai-ramaikat mukabuku tu semuanya yang kurus lagi solid yang hot. Entahlah terlepas pandang ke apa ke, tapi mana yang chubby ala-ala teddy bear hanya dipandang sepi. Buat-buat tak nampak padahal depan mata je.. Akulah antara insan-insan bertuah yang tak dilayan. Lalalala.Buat muka batu je sudahh. Yelah sedih jugak bila kita tegur hotsetapp umpama tegur tiang lampu tepi jalankan.  

Selali jugak aku menyemakkan diri dengan meng-LIKE status budakbudak yang aku rasa best.Most of them adalah yang kacak dan yang cantik.Bukan aku memilih dah budakbudak teddy bear tak updated status macam manalah Aqilah Mohamad ni nak buat semak kat notify korang. Tau ramai marah sebab aku kerja memenuhkan notify diaorang.Heeee.Peace bulan ramadhan tak baik marah. .


Korang-korang janganlah menganak tirikan budakbudak teddy bear yang muka bOOOlat macam aku ni. mintak simpati jap.Kalau add tu tegur jelahh, kalau korang add orang sebab nak penuhkan kawan baik tak payah pakcik makcik sekalian.Gemuk kurus cantik comel semua ciptaan tuhan.Sama takda yang membezakan.Kalau dikurniakan muka yang cantik dan kacak tu alhamdulilah jangan pulak pergi kutuk orang yang ada kekurangan pada wajahnya.Tak baik.

Jadi mari semua kita sama-sama kawan dengan semua orang.Tak kiralah orang tu macam mana sekali pun okay.Tapi pandai-pandailah pilih kawan yang baik-baik tau.Kalau rasa add orang tu sebab nak kutuk dia ke apa batalkan niat tu.Buat kurang pahala puasa je.Jumpa lagi lain kali . 

layan superman kejap . Nah hamekk ni , 


0 ► kaki komen: