TOLONGLAH ! HORMAT BULAN RAMADHAN -,-

Assalamualaikum .



Haluuuuu semua . Sori ya, harini baru sempat bw belog korang. Superrr sibuklah, kerja khususnyalah, kerja sekolahnya yang menimbun lagi. Kemas rumah, ehh macam-macamlah. Kang kalau dah bercerita pasal jadual aku memang esok malam nak masuk esok siang tak habis lagi,Ngeeee.

Okay lets start our topic today..Okay kalau mana-mana yang kenal aku kat 'facebook' tu memang taulah aku ni kaki nyemak status orang.Kaki dengki notify orang. Heeee,peace.Tak elok marah-marah bulan puasa.Kalau aku rajin,suka jugak menyemakkan diri usha gamba-gamba model tak berbayar kat 'facebook' tu..Buang masa punya pasal, tulah 'part-time' aku. tapi kadangkadang tu banyak jugaklah benda yang menambah bilangan dosa aku akibat 'part-time' aku tadi..Biasalah kerjakerja model tak berbayar pose maut baii .

Sesetengah pengguna 'facebook' menggunakan 'facebook' diaorang sebagai tempat lepas emosi..Okay tak dinafikan aku pun sama..Tapi kadang-kadang ada yang emosi terlebih sampai maki hamun walaupun bulan ni bulan ramadhan . Maksud aku maki hamun yang melampau .. Tolonglah hormat sikit bulan ramadhan..11 bulan kita ditemani syaitan yang selalu menghasut kita membuat kejahatan..Takkan 1 bulan yang tiada syatitan ni kita tetap nak buat jahat jugakkan?


ada jugak yang, masyaAllah gambar tu tak berapa kena untuk bulan ramadhan . YEAHHH ! Wearing a short, singlet and make as your profile picture..Whatthefishh- Okay sorilah aku dah terspeaking..Then, bila orang komen suruh tutup aurat tau pulak marah..Aku tak fahamlah!Maaf tapi kebanyakkannya kaum akulah yang buat kerja tak senonoh ni..Letak gambar yang tak berapa sopan tapi boleh marah pulak bila orang tegur..Dah tu mulalah buat status maki hamun bagai..Please! Kalau korang cakap tak dapat hidayah ke apa lagi, janganlah pakai macam tu bulan puasa ni . Okay?

anak ayam berkata : semoga korangkorang semua tak ada dalam golongan di atas . Okayy sudahh jomm layan fuhhh tengok Iqram Dizly . Hiiiiiii . Babai semua . Renung-renungkan ya .


0 ► kaki komen: