#Malang diraya kedua ;'[



Salam satu bloggers ! Selamat hari raya semua . Macam mana raya korang ? Okay ke KO macam aku ? Mestilah semua orang tengah bahagia berjalan-jalan bersama keluarga sekarang kan ? Aku pulak baru je balik ni . Eeeeii raya tahun ni memang malanglah buat aku sekeluarga . Yelahhh  mana taknya, sedang-sedang gembira dalam kereta nak pergi beraya rumah atok sedara kereta buat hal ditepi highway . HUaaaa sedihh tak terkata . Tapii aku relax habiss , sempat aku habiskan baca novel sementara mak aku sedang hampir-hampir gelabah . Hahha . kata anak Mohamad kan . hihih . 


Jyeahh, model tepi highway. Sedih tak sedihlahkan . Yeahh sempat aku tangkap gambar . Ada dua tiga tapi sama je . Teheee / Korang yang kereta tak rosakk tu untunglah dapat beraya . Buatnya jadi insan malang seperti aku . Cehh ayat tak boleh bla ! Kelakar tau bilaa naik kereta at the same time lori tarikk . Jadi perhatian ramai . Tiba-tiba pipi aku ada blusher original . Kalau kat tol tu, hah lagi teruk memang terasa jado model kereta bergerak tau . Malu jangan ceritalah . Tapi bak kata kawan baik aku itu namanya sweet memory. Yeahh i admit it . Tapi dah ada lori time terdesak macam tu pun dah alhamdulilah . Korang semua yang nak pergi beraya tu berhati-hati dijalan raya ya ! 

Jemputlah datang rumah . InsyaAllah dapat duit raya . Hihihihi . Selamat Hari Raya semua (!)

0 ► kaki komen: