belum apa-apa dah raya ?

Assalamualaikum.


Hari berganti hari. Malam berganti siang. Bulan berganti matahari. wahh aku nak bermadah pujangga petang-petang ni.
Korang maaf sebab agak sibuk sikit, tu yang tak sempat nak berjalan kat belog korang.InsyaAllah rasa malam ni free, so tunggu aku terjah belog korang okay . Cepatkan masa berlalu sekarang. Taptup dah hari sabtu. 

Boleh dikatakan setiap hari jugaklah aku bermuka buku . Ni lah antara orang-orang yang tak berapa nak cemerlang.Padan muka aku result down. Inilah manusia salah sendiri, mukabuku dipersalahkan. Hehhehehe.So selalu jugak aku usha status budak-budak hot kat fb tu. Jadi silent reader je, itupun dah terlebih cukup. Kang aku komen bukan dilayan. Tak kesahlah tukan, ramai yang buat status nak raya. Beli baju rayalah, kasutlah, shopping kat manalah, duit raya nak berapa jutalah. Ishh macam-macamlah status ada.

Pelik!Kenapa aku pelik sebab yelah, baru beberapa hari puasa dah sibuk cakap pasal raya. Haduiiii- Aku ni cool je tak cakap pasal raya.Mungkin bagi sesetengah yang baca entry ni cakap aku sibukbadan (busybody). Bukan aku cuma pelik je. Aku tak mention nama sesiapa okay? kalau terasa nasiblah, kalau mengata pahala ku dapat .#caucincau


Fuhhh sedap baii aiskrim tu. Ni kalau dapat ni, masa berbuka aku sambar ni dulu tak pandang dah yusuff taiyoob lagi. Ngeee. Okaylah sampai sini jelah aku membebel, Bagi umat islam seluruh dunia selamat berpuasa dan selamat berbuka.Banyakkan beramal kurangkan mengumpat. Babai.

0 ► kaki komen: