Lagu raya ? Tunggulah dulu .

Assalamualaikum 



Haii para blogger sekalian alam. Hari ni, errmm tak usah cakap hari daripada 1 ramadhan lagi orang dah sibuk dengar lagu rayakan? Bestlah ada mood nak raya, aku ni entah apapasal takda mood nak raya. HOyeahhh memang terbaikk. -..- . Kalau dengar lagu raya pun nasib je kalau keluar kat radio masa dalam kereta. Takpelahh esok lusa adalah tu mood aku nak dengar lagu raya..Entry yang pendek lagi suam-suam ni aku nak kongsikan beberapa lagu english yang aku sibuk dok layan..Lagu melayu korang mesti lagi ramai dah tau . Let's check it out !


Jyeahhh layann MV baru maddi jane -secret 

Louder-Charice pun gempakk !


Christina Perri-Arms pun boleh tahan jugak . 

Lagu terbaru David Archuleta pun sedap didengar . 

Yang ni memang besttt :)

Haaa kalau nak senaraikan semua esok siang pun tak siap lagi entry aku. Terima kasih bagi yang baca entry tak berapa nak best ni . Aku sibuk sikit kerja khusus, InsyaAllah hari jumaat cuti aku jalan sambil follow blog korang yang hot okay . Babai . 

0 ► kaki komen: