Girls LIKE pretty boys :)

Assalamualaikum ,


Hello peeps..Good evening . atotoooto. Speaking mat salleh pulak dia di malam yang suam ni. HEEEE. Saje, nak jugak terror speaking, takkan selamanya aku nak berbahasa melayukan. Okay peeps lets start our story today.. Back to the title 'girls like pretty boy'. Hemm enoughlah speaking.##Malay version.
Tengok terbukti yang aku ni memang tak reti cakap mat salleh. Takpa-takpa belajar lagi.Tadi aku ada baca cerpen,dan cerpen tu mengenai 'pretty boys'..Dan klik! Muncullah idea nak menulis entry malam ni.

Sejak akhir tahun 2009 muzik kpop mula membina tapak di industri hiburan negara kita.. Tapi yang memang betul-betul hot tahun lepaslah kan.. Yang menariknya, artis dari korea ini menampilkan 'pretty boys'. Yang perempuan tok sah cakap memang dah tentutentu cantik bak bidadari.. Sejak kpop diperkenalkan para wanita di Malaysia tak cukup tidur akibat 'kecantikkan+ketampanan' artis lelaki korea. Dan trend kpop mulai popular dikalangan remaja lelaki bagi menarik perhatian para wanita.*apekehal ayat aku tunggang terbalik ni-  

Dari apa yang aku lihat, wanita kat Malaysia ni sekarang lebih memilih lelaki yang berwajah ala-ala lelaki korea.. Kuat betul saingan orang Malaysia,jangan sampai ada yang buat pembedahan plastik sudahlah.hahaha. . Tak dinafikanlah aku pun sama naik dengan diaorang. Pada aku 'pretty boys' ni ada aura tersendiri. Korang check it out lah kat facebook tu, budak lelaki yang hothot majoriti yang comel-comel.Mana ada yang bibir terbalik yang hot. semuanya yang babyface, yang boleh buat wanita jadi cecair setiap kali mereka senyum., Aku dapat rasakan sesetengah budak lelaki memang tak puas hati dengan artis korea. Mungkin 'aweks' diaorang sekali sangkut dengan mamatmamat comel tukan.










Fuhhhh! Cair`=='' . Tak caya aku cakap 'pretty boys' ada aura tersendiri . InsyaAllah entry akan datang aku buat pasal lelaki asia pulak . Okay ? Babai . 

nota kaki : kepada yang follow . aku follow lambat sikit ya ? esok aku takde . babai-

0 ► kaki komen: